FITNESS

När värmen nu kommer ringer klockan i huvudet att det är dags att börja träna och äta nyttigt inför bikinisäsongen! Så jag börjar varje morgon (efter jobbet då) med en powerwalk och lätt men nyttig frukost.
Sen varierar det vad jag gör på fm, men sen blir det definitivt lättare luncher är det varit förut, mycket frukt o grönt.
Middag äter jag som vanligt, den är ju svårast att bestämma över.
Men kvällpromenader ska bli en återkommande aktivitet :),
MEN FRAMFÖRALLT är det slut på småätandet som ibland gör sig påmind.
Som jag sagt förut..sommaren 2011 är min sommar! Och jag är på god väg :)

Haha! Börjar få pli på katten, behöver bara knäppa med fingrarna så lämnar den rummet!
Min allergi är uuuusel så inga katter i mitt rum tack! Fläkten står igång på dagarna och fönstrerna lite öppna (helöppet=sofia kan inte andas), all pollen ute är förfärlig.
Läääängtar tills allergin släpper lite iallafall, nu rinner näsan, hostan är tillbaka, ögonen kliar och det är jobbigt att andas ibland. Så iår är nog den värsta allergisommaren någonsin. MEN då upplever jag ju också en hel del annat också :).

Är på peppad på framtiden fast jag inte vet vad den kommer ge mig, känner mig bara hoppfull :).
USA-resan blir av i vinter, sen ska jag söka boende och jobb i någon ort i Sverige så har du förslag på fina orter så shoot! Jag ska börja om!

Stay tuned,


Kommentarer
Postat av: Elin

kalmar? :D

Postat av: Sofia

Haha, kanske det!

2011-04-27 @ 16:00:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback