norrköping..

Då var jag i Norrköping igen, blåsiga staden, och känner att jag är rätt trött på tajmingen med vännerna jämt. När jag väl är här är dom inte det. Men så är det.

Resan igår gick bra, var otroligt trött men allt flöt på. Tills jag kom till Arlanda.
Gick och skulle boka tåget, men jaha?! Kortet är ogiltigt. Gick till bankomat, ogiltigt. Jaha?! KUL!
Gick till banken och mycket riktigt, kortet var spärrat. Anledning: någon i samma nummerserie hade blivit utsatt för en bedragare och då spärrar dom alla närmaste runt om kring. Självklart meddelar dom personerna som drabbats men jag har ju inte använt mitt nummer på 5 veckor så jag hade ju ingen aning. Ett nytt kort var utskickat och har kommit till mamma så nu är jag utan kort över en vecka, jag känner mig handikappad! 
När jag väl fått ut kontanter gick jag till kassan för SJ och skulle köpa biljetten men NEHE, dom tar inte emot kontanter! Fick gå till Pressbyrån som tar ut en extra avgift för att skriva ut den, SOM DOM GÖR PÅ ETT VANLGIT KVITTO. 
Gaah, jag var irriterad igår! 

MEN sen gick allt bättre och det var sååå skönt att anlända till Norrköping och Strömbergs. 

Idag har jag och Bella varit iväg på ärenden, hoppas på att något händer ikväll iaf! 
Just nu ser det dött ut dock... kul.... 


Stay tuned,
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback