pencillin?! nej, antibiotika tack.

Mitt humör är på grunden.. Har brassat från Övertorneå med syster idag för att hinna fram till läkartiden jag fick idag. Jag visste innan jag gick dit att jag går inte utan MEDICIN. Efter mycket om och men fick jag med mig antibiotika. Fyf-n vilket tjat innan jag fick det, läkaren hakade upp sig på att jag inte tål penicillin så det kan jag ju inte ge...... NEEEEJ JAAAG VEEEEEET. Jag var riktigt förbannad ett tag där men fick iaf en kur till slut!
Även om han tyckte allt var bra........

Kiruna sjukhus=rena rama cykelverkstan.


Sen är det fler faktorer som spelar in på mitt dåliga humör idag.. är riktigt besviken på en person jag trodde jag skulle se mer o höra mer ifrån. Men jahapp... shit happends all the time.


Nu bastu o mat, förhoppningsvis vakna på bättre humör imorgon!
Fira påsk lite i förväg imorgon å på torsdag så massa mys i stugan ser jag fram emot <3,
men återigen en jobbig avresa på lördag.. :(




Pyntade graven, glad påsk älskade moster!
VARFÖR ÄR DU INTE HÄR? :'(

Stay tuned,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback