Portsmouth

Idag är destinationen Portsmouth och jag precis på väg här när jag fick veta att jag inte kan låna bilen förän efter lunch så jaha.. då trycker vi väl lite till framför datorn. Tycker INTE om när man sagt en sak och sen ändrar det UTAN att säga till. Grrr.

Att vara hemifrån på det här sättet gör en så mycket starkare och känsligare på samma gång. Starkare för att du klarar av så mycket saker du aldrig tänkt på och du har inget annat val än att klara det SJÄLV. Känsligare för samma orsak, du måste klara dig själv och i början skrämmer det dig, du längtar hem till det trygga! Men oj vad jag skulle ångra mig om jag gjorde så, därför stannar jag och i slutänden gör det mig bara starkare.

Finner inga ord just nu...

Stay tuned,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback