adjö för denna gång.

spenderar sista kvällen i norrköping för denna gång hos familjen strömberg och tror flertalet av oss sitter med en varsin dator? ;) ändå mysigt och jag trivs.

idag har jag flängt runt endel, åt lunch med jimmy, sedan åkte jag och träffade ELIN, vi åkte till ingelsta och strosade bara, sedan till jysk och hälsa på sandra mf.. dt var ett besök klart värt för det resulterade i att jag fick bilen sålt! ka-ching!

så nu sitter jag här några tusenlappar rikare men en bil fattigare.. får lära mig det här med att använda BENEN mer. dom går lixom i pension den dagen du skaffar bil.
nu ska de återupplivas :)

så jimmy följde mig ut mot klinga för att hämta sandras syster, vi åkte till stan och hämtade sommardäcken sen släppte hon av oss och tog min bil... eller hennes.. gaah, känns konstigt att ha sålt den! men jag har ju ingen nytta av den nu, måste vänja mig vid tanken bara..

eftersom klockan tickade iväg tänkte jag o jimmy äta på hageby centrum MEN där var det utrymt pga "konstig lukt".. men eftersom räddningstjänsten mf inte hittade källan till det öppnade dom igen. alltså, dt känns inte så jätte säkert! jaja, jag fick en fiskburgare på donken istället ;). bara värt det! :)

efter det gick jag till smedby, GICK ja, i blåsten och rugget... fy.
när jag svängde in på gårdarna här kom jag och tänka på sista gången min moster var till norrköping för att hälsa på mig och familjen strömberg, det var maj och syrenerna hade börjat blomstra. min moster älskade dessa och blev på något vis piggare av omgivningen hon var omringad av just i stunden, trots sin cancer.
framför buskarna fick jag ställa mig och hon fotade flera foton.. måste hitta dessa bilder! min moster var ett "foto-freak" så det blir en utmaning. men ska hitta de!
även om det gått 2½ år så tänker jag på henne VARJE DAG, VARJE SPECIELLT STUND.. jag vill berätta allt nytt, jag vill hålla om dig! jag får tårar i ögonen när jag tänker på dig. jag vet att du kom till en fridfull plats, att du inte längre har ont MEN det är fortfarande inte RÄTTVIST hur du än vänder och vrider på det..

om du bara kunde komma tillbaka.. jag kommer alltid behöva dig.



love & rockets,

Kommentarer
Postat av: Elin

hahah, av konstig lukt?! :P någon måste vara dålig i magen ;)



:/ <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback