nu kör vi!

det är insane, jag kan inte fatta det än FAST biljetterna är bokade!
nu är det faktiskt på gång, sts ska boka buss till mig nu, sen är det bara det där att hitta från flygplanet till själva busstationen :S. det är det jobbigaste! eller det ända som är jobbigt, förutom själva avresan, den kommer bli känslosam MEN ack så roligt och spännande!

tänkte idag att när jag och tarja var i london sa jag till henne "i detta land ska jag bo en dag" och nu är jag på väg! och det är jag 100% säker på att hon vet bland molnen med sina vingar. åh, du är så fin! har en fantasibild av dig och är säker på att det är så du ser ut <3. det är när sådant här händer som saknaden är så stor och jag önskar du var här och kunde dela mina upplevelser, men det är helt enkelt så nu att du delar dom på ett annat ställe.

jag har lixom inte tänkt på det hela förut att jag faktiskt FLYTTAR och BOR någonannanstans. det hela har bara varit en dröm, har inte tänkt på det i detalj men nu kommer alla tankar och planer! ååh, vad jag längtar! men helst till när jag vant mig vid allt och lärt känna alla.

jag kan verkligen inte fatta det, vill fatta! NU!

ska göra mitt bästa att uppdeta bloggen så ofta jag kan, det har jag fått order om! :).

nu, csi, sen sängen så jag kan ta vara på dagarna!

love and rockets,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback