övertorneå-dagar

bestämde mig förra veckan att passa på att åka till ötå och mormor & morfar medan det ändå inte händer ngt med england och aupairen MEN nu har jag fått mail av en familj som sa att dom vill ha au pair från och med 5 mars, men dom frågade ingenting om mig, bara berättade om dom och hur livet ser ut den närmaste tiden.
jag frågade iaf hur länge dom vill att aupairen ska stanna, jag känner att ett halvår skulle passa perfekt när det dragit ut så dant på tiden.
jag har ingen direkt motivation att åka längre om jag ska vara ärlig, det är bara för att det tagit sådan tid!
menmen... får ta och fundera ordentligt.


har i birst på annat suttit och läst några bloggar, alltså vad gick fel vid kissies födsel? rann innehållet i hjärnan ut? stackars flicka, hon är inte smart någonstans.
jag har läst den bloggen för sista gången nu.
däremot imponerar blondinbella mer och mer. hon ansågs ju i princip lika korkar som kissie när hon blev känd och bytt karaktär och blivit en helt annan personlighet och ha folket med sig, det är starkt!
det ger inspiration att fortsätta kämpa och skapa ett eget liv.

det här med vad jag vill göra är något jag måste ta tag i snarast, annars kommer jag bli deprimerad igen och det har jag ingen lust med.

jag blir så irriterad på A2Z som STS sammarbetar med, dom sa att jag kommer åka i januari, dom erbjuder så pass många familjer, nu är vi i mitten av februari óch det är 1 familj i veckan som föreslås.. MAX.
hälften av dom svarar inte ens när jag mailar.
vem som är min kontaktperson på A2Z heter linda och det är allt jag vet. förr hade jag rebecca, hon var jätte trevlig, hon ringde ofta och pratade och framför allt´, hon ringde och presenterade sig! den här linda har aldrig gjort något sådant, inte lämnat några uppgifter som tex telefonnummer. hon skickar mail fel ofta, jag får andra aupairers uppgifter och mm. känns inget kul, bidrar också till att jag tappat lusten.

någon som vill resa i USA eller thailand ett par månader?!

nu måste det börja hända saker..
uh....

love & rockets,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback