rockkarusell 2011

har spenderat en underbar helg med älskade syster,
hon har lovat att komma och hälsa på snart <3,
vi konstaterade dock att vi kommer bättre överens utanför hemmaplan och systers svar på det var att hemma är det ju vårat revir som vi måste markera.. haha, hon är härlig!<3
saknar henne redan!

i fredags var vi på Treffen, för att rockkarusellens första spelning för gävleborg var där, carolin med hennes fyra bakdansare var helt fantastiska. jag vart alldeles rörd i slutet för jag var så stolt! trots att rösten sprack och lite små stegfel så hade dom fantastiskt roligt och det är det som är meningen!!! alla hade sån energi och utstrålning så på plats brydde du dig inte om felen, det var helt underbart!
sök på carolin kronqvist på youtube för att se de fem fantastiska tjejerna på scen.

förutom fredagen gjorde vi inget speciellt jag och syster, vi var på dollar store och fyllde upp carros förråd på schampoo, balsam och allt vad det innebär. jag har sett henne dansa i skolan, var med i skolan både torsdag och fredag och det var väldigt kul att se hur hon har det och vad hon gör om dagarna. önskar jag kunde vara mer involverad i hennes liv.

har de senaste dagarna gått och drömt om att vinna 50 000:- i månaden i 50 år, vilken lycka det skulle vara! då skulle jag hjälpa min familj men framför allt syster. hon är värd allt hon kan få och jag ÖNSKAR AV HELA MITT HJÄRTA att hon kunde slippa motgångar ett tag fram över. även den starkaste behöver få andrum.

idag har jag åkt tillbaka till kiruna.. blir antagligen riksgränsen till helgen med tjejerna.

aupairsidan ligger död.. dt händer inte ett skit där :(... men bara hålla ut.

har iaf haft en underbar resa genom sthlm, norrköping och gävle. tack alla!
dt finns människor som ger en energi ett tag framöver, som gör det värt att leva, sen finns det dom man kan klara sig utan men på ett snyggt sätt får man åsidolägga energisugarna.

längtar till jag får träffa frida imorgon! oj, vad vi har saker att prata om!

nu ska jag fortsätta glo på nätet, snoka i andras liv ;).

förresten, är det bara jag som tycker melodifestivalen var en stor flopp i år? man får helt enkelt inte göra så mkt fel som dom gjorde! skämten var dåliga och dansarna hängde inte med... jaja, kan väl inte alltid bli bra.

love and rockets




Kommentarer
Postat av: Elin Roos

Hej sofia! Skriv gärna mer om din syster :D Tycker hon är helt fantastisk. Jag var nämligen och tittade på henne i fredags i Sätra på treffen , och sättet hon tog publiken på :O herregud..jag gillar henne skarpt! Vill se mer av henne och googlade och så kom din blogg upp och antar att du är syster , så lägg gärna ut fler videor och bilder på carro :DSHE´S COOL, säger jag bara! Pussochkram / Elin

2011-02-07 @ 10:32:12
Postat av: sofia

hej elin!! hennes blogg är http://misskronqvist.blogg.se, läs mer där :) jag ska fortsätta skriva :). sök även på hennes namn på youtube så får du upp både inspelningar och live från sätra :)

2011-02-07 @ 11:33:26
Postat av: Elin Roos

Okeeej tack så jättejättemycket :) Det har jag redan kollat :D Jag var ju där live, coolt känns det :D men pussochkram!

2011-02-07 @ 14:33:48
Postat av: sofia

ja visst gör det! :) nu hejar vi fram henne vidare i rockkarusellen!!! pok!

2011-02-07 @ 15:24:56
Postat av: Elin

Absoluuuut :D hon ska vinna!

2011-02-08 @ 07:16:33
Postat av: Patrickanastasia

I like this site. Keep it up!

2011-10-26 @ 16:54:54
URL: http://patrickanastasia.blognownow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback