south hampton



snart blir denna fina stad min hemstad!
det är helt galet, jag kan inte fatta det!

den 3:e mars säger jag hejdå sverige och hej england!
nya möjligheter och ett helt nytt liv.
jag lägger allt bakom mig och skaffar nya erfarenheter och bygger ett positivt liv på det!

det är en helt underbar familj jag hittat och som dessutom gillar mig :)

imorse när jag kollade mailet, innan jag ens öppnade det fick jag ont i magen. jag har haft på känn att det eventuellt kan det komma ett JA, frågan var HUR kommer jag reagera? jag vill ju verkligen men är så otroligt nervös. efter en nervös morgon och många tankar som snurrat känns det nu helt underbart! jag är fortfarande nervös och längtar tills jag varit där några veckor och lärt känna folk och staden. framför allt familjen. men mamman är helt underbar och förstående så dt kan inte bli annat än bra! hon är väldigt uppmuntrande med att jag ska ut och upptäcka och uppleva england under helgerna då jag är ledig och har tillgång till bil. känns bra! väldigt bra! nu är det på gång!

mycket som måste fixas nu! det är alldeles snart det här!

love and rockets,
sofia kronqvist


Kommentarer
Postat av: ke

Grattis till platsen. Kul att se och höra hur det går för dig därborta.

2011-02-21 @ 08:49:10
Postat av: Elin

så jäkla härligt alltså :) då måste du lära dig att blogga bättre så vi får veta allt där ifrån ;D med mycket bilder!

Postat av: Clint Eastwood

Herre Jösses va kul för dig....

Glöm nu inte att det är VÄNSTERTRAFIK



Kram Från Oss I LindÖ


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback