just ja..det är 2011.

hej allesammans.

fick igår på mailen nya agreement form för året från aupairen och duktiga jag skrev under idag med namn och datum och skickade det idag!
bara det att jag skrev "100118" på datumet..... ehm.
yeah right sofia, det är bra att du hänger med!
mailade iaf STS och frågade om dom kan ändra det bara eller om jag måste skicka nytt..
när jag för en gångs skull får det gjort på en gång så klantar jag till det.

nu har jag blivit solgalen igen, åh vad jag älskar solarium!
har även börjat fundera starkt på en sak.. på det kan jag spara massa pengar.
risken är att jag blir gaaalet brun.
nå, det är snart sommar.
måste komma från kiruna,
så blir det SNART sommar :)

är så galet sugen på att åka utomlands, men när ska det hinnas med?
har mailat en ny familj i england nu och väntar på svar.
innan england vill jag väldigt gärna åka till gävle och se när syster uppträder på rockkarusellen,
så då sprack ju utlandet.
men det är det värt!

jag har fått en konstig längtan efter att börja plugga igen,
men har ju ingen lust heller att sitta heltid med skola.
vill verkligen också komma iväg till england,
och där blir det ju även en del plugg,
så då får jag göra båda sakerna samtidigt! :D

meeeen, kan det komma igång ngn gång?
blir galen av all väntan..

vill ni se lite bilder ?
inte?
scrolla inte nedåt då:)





ååh vad jag älskar våran prins! han är så söt!

nevars..
simpsons nu!

so long,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback