ännu en lördag.



Ännu en lördag, och nu återstår bara 12 dagar till mammi och Juha kommer!

Idag besökte jag Marlands shoppingcenter men efter allt jag shoppat de senaste dagarna ögonshoppade jag bara. Sedan åkte jag till hamnen och avslutade min bok, den var otroligt bra!
Till middag åt jag idag fish and chips, vilket var en stoooor besvikelse för chipsen var typ gamla och fisken degig. Servicen var sjukt dålig den med, kommer aldrig fatta det här med utländska restaurangarbetare som inte pratar språket som krävs! Det skapar bara dålig service och dåliga erfarenheter av stället. Men nu vet jag det, ska välja ställerna med större tanke nästa gång.

Nu har jag precis varit ute och powerwalkat i 35 minuter, imorse sprang jag 30 minuter så träningen är gjort för idag.

Just nu mår jag dock bara illa så ska slå igång en film och lata resten av denna lördag!
Imorgon jobbar jag så behöver vara utvilad..

Stay tuned,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback