avrundning.

Riktigt duktig på uppdatering nu va? :)

Okej, så idag hade jag bara enorm craving efter creme fraiche och tänkte något liknande måtte dom väl ha så åkte till affären utan lycka. Fanns inget över huvud taget som det men hittade en hylla med "Table Sauces" så tänkte att här kan jag väl hitta något! MEN ALLT som fanns var smaksatta majonäser..... SUCk.

Så efter att väskan hämtades förut idag åkte jag till stan och till min förvåning hittade jag massa saker men sollade såklart eftersom ALLT hade blivit mycket att köpa...Kom iaf hem med en jumpsuit, 1 par jeansshorts, 1 bh, 1 hårband och ett tublinne.

Nåväl, idag skippar jag träningspasset för jag har känt mig febrig igen, powerwalkade ju trots allt förut iallafall. Ska göra min fruktsallad nu, tror jag skämmer bort mig med lite vaniljglass till det idag.. Varför är det så för mig, att när jag tränar är jag SUPERNYTTIG men på vilodagarna kan jag gotta mig? När jag tränar har jag sånt GO i hela mig att jag inte ens är sugen på onyttigheter men så fort jag har en vilodag tänker jag "äh, jag ska ju träna imorgon så idag kan jag gotta mig...". Lite glass kan väl inte skada ;)..

Dagens outfit:





Och måste bara lägga till supersöta Lana efter badet igår :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback