hetta kan man kalla det.

Idag var det en sådan där dag man håller sig i skuggan hur mycket man än längtat efter värmen. Dock började det regna på eftermiddagen men det slutade lika snabbt. Nu är det sol och hetta igen! Jag har varit ute och powerwalkat i vanlig ordning och tänkte snart få i mig föda för första gången idag, värmen slår bort hungern! Är fortarande varm men känner mig hungrig så något får det bli..men något kallt!

Jag kommer precis från att ha blåst frysen drygt en halvtimma.....drygt! Frostat av frysen, inte jordens roligaste syssla! Det uppfanns frostria frysar med anledningen att använda dom!

Imorgon hoppas jag på samma värme och sol för även om det är VARMT så hellre det än regn o rusk. Imorgon shoppar jag det sista så blir ytterligare en dag på stan men älskar verkligen Southampton City så gör inte mig något! Onsdag ska jag tvätta och packa för på torsdag kommer MAMMAAA OCH JUHAAA! :D

Stay tuned,


Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

För en gångs skull lärde jag mig något genom att läsa en blogg. Det är inte varje dag man gör det direkt, tack för att du lägger ner din tid på att blogga :D.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback