morron!

Näst sista måndagen här idag, så det kvittar om jag är supertrött eller att solen lämnat England (för gott denna sommar?!?!). Barnen är visst trött också eftersom de sover än.. Vädret gör ju inte att man strålar precis.

Idag måste jag få gjort vissa saker, helst boka klart allt för London och även se biljettpriser och öppettider för Madame T. Ska försöka göra den där kartan också...
Sen måste jag även söka lite jobb och lägenheter för hösten.
Men om det inte regnar blir det allt en powerwalk innan allt för att vakna till. Är HYPERLESS på löpbandet faktiskt, det är suverän träning MEN jag räknar verkligen VARJE minut jag springer på den nu.. Så ska försöka komma ut och springa lite mer nu. Tänkte en powerwalk nu på förmiddagen och sen joggning ikväll.


Stay tuned,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback