SISTA LÖRDAGEN.

Eller ja..nästan. Lämnar Southampton nästa lördag men på morgonen så detta blir ju som sista HELA lördagen här. Det ska jag "fira" med att kika in marknaden i staden, varje lördag är det en stor marknad och efter fyra månader har jag ännu inte sett vad dom har riktigt så tar sista chansen nu!

Jag är otroligt trött idag, vaknade vid nio (vilket är sent för mig nu) och såg ett avsnitt av One Tree Hill, men efter avsnittet tyckte jag det var dags att vakna till så bytte om till träningskläder och gick på powerwalk! När jag nästan var hemma igen höll jag på att somna gåendes så det var ju ingen lycka i det. Nu efter duschen är jag ännu tröttare... Jag är även hungrig men inte sugen på någonting så vad göra?

Får väl åka och köpa en "Recovery-shake", underbart god och med massa ingredienser som gör dig pigg. Det är en sån där shake som ska drickas efter träning..

Men herregud...vakna till nu SOFIA!

Stay tuned,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback