träning gånger två.

Alltså..det här kommer låta sjukt men.. jag har tränat stenhårt i flera veckor nu och har börjat känna mig nöjd över min kropp MEN idag känns det som kroppen exploderat då allt känns hyperlöst. Haha. Det går åt fel håll?!?!

Idag igen har jag tränat två gånger och ätit nyttigt. Jaaaa, humöret kommer tillbaka :). Dock blev jag utsatt för ösregn under powerwalken nyss. Men då ser det ju bara ut som att jag tagit i lite extra ;). Känner mig väldigt positiv just nu, tiden flyter på alldeles utmärkt och jag ser fram emot massa äventyr som närmar sig.
PS Tror min favvolatte på stan förut var som pricken över i't idag DS


Nej hörni, ska se One Tree Hill och gå till sängs snart så har ännu en dag gått :). En arbetsdag kvar denna vecka! GOGOGO.


Stay  tuned,



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback