söndagar, inte längre så tråkiga

känns inte som söndag, känns dock litegrann att familjen där hemma sitter och myser framför film och med pizza idag! MEN jag får ju faktiskt göra en hel del annat ;)

idag är det ut i trafiken som gäller! den riktiga trafiken, inte bara här i North Baddelsey.

Känner mig piggare hela tiden men jäkla hals, den gör ont!

Det känns verkligen som att det kommer kunna bli en helt underbar tid här! Så fort jag lärt mig allt, vi lärt känna varandra i familjen och allt flyter på så kommer allt bli toppen!

Även om England inte är långt från Sverige är det mycket som är så ANNORLUNDA.

Jag har fått ett engelsk simkort/nummer MEN det går ju inte att fylla på den ?! Ringer ju mycket billigare med den till Sverige men får hitta ngt sätt att ladda det.

Love and rockets,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback