Southampton Common

Nyfikenheten övervann rädslan idag då jag tog mig till Southampton Common helt själv! Försökte först hitta en annan ingång så jag skulle slippa gå igenom HELA kyrkogården men efter ett tag gav jag upp, tog ett djupt andetag och stegade igenom kyrkogården!

Kameran i högsta hugg utan att egentligen titta på vad jag egentligen fotade, det var snabba steg genom gården.
Det var bra spännande, kände paniken krypa halvvägs igenom andra delen av kyrkogården men skulle jag vända då skulle jag behöva gå mycket längre än om jag fortsatte så jag fortsatte! Jag vet inte varför riktigt varför jag har sån rädsla för kyrkogårdar men faktumet att jag faktiskt gick ensam genom hela är ett enormt framsteg!

Väl igenom kyrkogården gick jag en lång promenad i solskenet genom Southampton Common och som tur var hittade jag en väg som ledde mig genom ena delen av kyrkogården och inte båda på vägen ut!

Nu sitter jag på Pret A Manger och äter lunch samtidigt som datorn roar mig.
Bara njuter av att vara ledig :).









Southampton Common










       


Stay tuned,


Kommentarer
Postat av: Elin

härligt med vår! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback