GE MIG STYRKA

Ge mig styrka till att göra det här! Säger dock inte vad förän det är gjort MEN ge mig gärna ett litet pepp-talk om att vara STARK! :)

Vad har jag gjrot de senaste dagarna då? Jo, jag har tränat basket som en galning, 3 dagar i rad! Gissa om det känns i armarna? Jo tack! Utöver det här har jag powerwalkat och gjort styrkeövningar, jag har hållt igång ordentligt! Syftet: Snart bikinitajm och hålla fokuseringen på det som är värt hålla fokuseringen på vilket är det positiva!

Idag var jag med Allie, jag besökte även biblioteket eftersom min engelskakurs strular hemifrån. Men där funkade den naturligtvis, men funkar den inte hemma kan jag hoppa över den kursen sa han. Tydligen är den rätt liten och inget jag verkligen behöver för sluttestet som närmar sig! Känns rätt meningslöst, de senaste åren har jag varit KASS på slutprov även om kurserna gått superbra. Men något certifikat skulle väl vara härligt att ha. Om inte annat för framtida jobbsök.

På tal om jobbsök.. har kollat lite var jag ska söka när jag är tillbaka i Sverige. Vill bara veta NU vilken stad vi talar om jag och min syster.. har även kollat lägenheter lite här o var! Så jäkla PEPP på att bo med min syster, främst för att skapa en miljö för henne som hon är VÄRD. Nu är jag förbannat less på hennes otur att hamna bland omogna människor. Nu är det vi två mot världen! <3

Avslutar inlägget med det sagt..
God natt
Stay tuned,

    LOVE YOU!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback