Marwell Zoological Park

Jag vet att alla säger Zoo men Zoological låter mycket häftigare!

Jag har haft en underbar dag på zoot, det duggade lite i ungefär 3 minuter sen sken solen igen och det har varit +20 grader hela dagen! Underbart!
Vi har sett massa olika djur, några jag aldrig sett förut, till exempel en jätteful gris. Ska göra ett nytt försök med resedagbokens bildsida, har inte direkt uppdaterat den.. Det tar sådan tid att ladda upp alla bilder här!

Vi gick och gick och gick och gick sen satte vi oss på ett TÅG, haha, sådant där som åker runt med masa barn i, men vi är ju lite barnsliga ibland! Vi spenderade 4 timmar där, även om det inte är allt för stort zoo. I det hela var det en underbar dag!
Efter åkte vi till KFC och åt lite snabbt för att sedan ta ytterligare en promenad i common och inte nog med det! Jag började dagen med en joggingrunda! Idag har jag allt hållt igång.

Imorgon åker jag till Stockbridge och tar farväl av Stine över en frukost sen ser jag fram emot Skypesamtal med både mamma och pappa. Sedan tänkte jag och Allie äta på restaurang och hoppas på fint väder för vi vill sitta ute :).
Sen är även denna helg över men vi taggar inför London nästa helg!

Nu är jag trött och jag ska upp tidigt imorgon så några One Tree Hill-avsnitt sen sova!

Stay tuned,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback